Ctnost bohatých – umění darovat

S bohatstvím a mocí jde ruku v ruce zodpovědnost. Zodpovědnost za lidi, kteří jsou nějakým spjati s vaši činností, ať už jsou to zaměstnanci či zákazníci. Tato odpovědnost se ale především týká potřebných a znevýhodněných.

Tuto skutečnost si uvědomují i velké firmy, které mají tu moc pomáhat. Se zajímavou formou pomoci nyní přichází největší světová síť kaváren Starbucks. Ti se zavázali po celé Americe věnovat jídla, která podléhají rychlé zkáze, do potravinových bank.

Dle neziskové organizace Feeding America až 48 milionů Američanů trpí hladem. Tato skutečnost je o to více znepokojivá, když se podíváme na obrovské množství vyhozeného jídla, které by se bez problému dalo zkonzumovat.

Starbucks si tuto skutečnost uvědomuje a právě proto přichází s tímto řešením. Každý den bude z provozoven Starbucks sesbíráno jídlo, které by bylo následující neprodejné z důvodu překročení data spotřeby. Poté se do 24 hodin takové jídlo dostane do potravinových bank, kde jej budou moci koncový strávníci vyzvednout.

Společnost plánuje v prvním roce provozování této darovací akce rozdat 5 milionů jídel a do pěti let darovat 100 % všeho, které by se jinak zlikvidovalo.

Zdroj: http://mashable.com/

Související články

Komentáře:

Emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*
*